دوره آموزش سئو و به همراه ترفند هوشمندانه سئو که هیچ کس در مورد آن بحث نمی کند

Wiki Article

کتابی که به نام «راهنمای ارزیاب‌های گوگل» منتشر شده و ما آن را ترجمه کردیم، راهنمایی است برای ارزیاب‌های نتایج جستجو.

حال اگر سایت شما در رتبه‌های اول گوگل باشد، می‌توانید مخاطبان هدف کسب‌وکارتان را جذب کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود حتماً محتوای مرتبط با حوزه کاری خود منتشر کنید تا هنگام جذب کاربر، مطمئن باشید که مخاطب هدف شما هستند.

شاید بتوان سئوی کلاه خاکستری را به روشی بین سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه به شمار آورد. استفاده از روش سئوی کلاه خاکستری معمولا به تکنیک‌هایی منتهی می‌شود که اجرای آن، در چهارچوب قوانین موتورهای جستجو نیست. معمولا کسانی که از این روش استفاده می‌کنند سعی در فریب کاربران خود را دارند. برای مثال فرد با قراردادن محتوای دانلود رایگان یک نرم‌افزار از موتورهای جستجو ورودی می‌گیرد و اگر شما به آن سایت وارد شوید، هیچ لینک دانلودی را مشاهده نخواهید کرد!

سئو یک روش بازاریابی عالی برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود اما یک عیب بزرگ دارد! سئو دیربازده است و بستگی به سختی کلمات کلیدی، ممکن است بین یک تا چند ماه زمان نیاز داشته باشد. بنابراین اگر به دنبال روشی هستید که بازدهی سریع داشته باشد، بهتر است به سراغ روش‌های دیگر بازاریابی بروید اما اگر روی سئو تمرکز کنید، پس از رسیدن به صفحه اول گوگل بازدهی خوبی خواهد داشت و هزینه‌های آن مانند روش‌های دیگر بازاریابی اینترنتی سنگین نیست.

! الان سوال من اینه که این کاری که من میکنم ، بخشی از سئوی کلاه مشکی است یا سئوی کلاه سفید.

رنگ سبز نشان‌دهندۀ وضعیت خوب است، رنگ نارنجی بیانگیر این است که این بخش نیاز به بهبود دارد و رنگ قرمز نشان می‌دهد که روی این بخش اصلاً کار نشده. با کلیک روی هر بخش راهکارهایی به شما داده می‌شود که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

سئو پیچیدگی و ظرافت زیادی دارد که نیازمند مطالعه همیشگی و دانش به روز است. نکته مثبت این است که شما همیشه در حال رشد و یادگیری خواهید بود.

تمام این منابع دارای مقالات راهنما، تحلیل و مطالب کوتاه درباره اتفاقات جدید در دنیای سئو هستند.

سایتم خودش ssl داره و فکر میکنم این مورد هم مربوط به بخش تنظیمات ssl در کلودفلر باشه و ssl رایگانی که کلود فلر فعال میکنه و ریدایرکت شدن هاو…

در این مقاله ای که خودتون هم نوشته اید یه جورایی از تکنیک آسمان خراش استفاده کرده اید. چون تو سرچ کلمه “سئو” در صفحه یک گوگل هست.

چرا خرید بک لینک اشتباه است؟ تقریبا تمام وبمستران در حال حاضر از تاثیر منفی خرید بک لینک بر سئو و کس ...

بهشون زیرنویس اضافه میکنم. توضیحات در موردشون مینویسم و حتی بعضی هاشون رو ترجمه میکنم.

اما گوگل آنقدرها هم موتور نیست. یعنی آدم‌ها نمی‌گذارند که موتور باشد و بر اساس فاکتورهای صرفا مکانیکی و ماشینی سایت‌ها را رتبه بندی کند.

سئو کلاه سیاه روشی پرریسک برای رساندن سایت به صفحه اول گوگل می‌باشد. برای استفاده از این روش لازم است تخصص بسیار زیادی در زمینه سئو سایت داشته باشید. چراکه کوچک‌ترین اشتباه در این عملیات باعث از بین رفتن سایت شما می‌شود و اگر گوگل متوجه شود که از این روش استفاده می‌کنید، سایت شما را جریمه و پنالتی می‌کند.
کتابی که به نام «راهنمای ارزیاب‌های گوگل» منتشر شده و ما آن را ترجمه کردیم، راهنمایی است برای ارزیاب‌های نتایج جستجو.

استفاده‌ی بیش از حد از کلمه‌ی کلیدی در متن (تراکم بیش از حد بالا)، بهره بردن از تگ‌های غیرمرتبط با محتوا، استفاده از مطالب کپی و امثال آن از جمله تکنیک‌های رایج در سئوی کلاه سیاه محسوب می‌شود.

پشتیبانی دوره , البته جدا از اینکه جلسات پرسش و پاسخ به همراه پشتیبانی دوره تا ۳ ماه و معرفی کانال خصوصی برای دریافت تمام مواد لازم ( قالب ، افزونه و نرم افزار ) که در کلاس مطرح خواهد میشه به همراه ویدئوهای اختصاصی دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار سئو میگیره و در صورت نیاز با وبینار پاسخ پرسش های احتمالی شما عزیزان داده میشه و از همه مهمتر گواهی معتبر دو زبانه دانشگاه شریف به تمام عزیزان داده میشه .... دیگه چی میخواین ؟؟!!

کارهایی مثل برگشت به نتایج، رفتن به صفحه بعدی، کلیک روی نتایج پایین‌تر به جای نتیجه اول و موارد مشابه این.

! الان سوال من اینه که این کاری که من میکنم ، بخشی از سئوی کلاه مشکی است یا سئوی کلاه سفید.

توصیه می‌کنم حتماً این مقاله را بخوانید. یا اگر به دنبال یک آموزش عملی و کامل هستید دوره تحقیق کلمات کلیدی نوین مناسب شماست!

اگر هم به اطلاعات بیشتر و به‌روز درباره الگوریتم‌ها نیاز دارید ما سعی کردیم برای هر آپدیت الگوریتم یک راهنمای جامع منتشر کنیم. همۀ این راهنما ها را در صفحه الگوریتم‌های گوگل می‌توانید ببینید و مطالعه کنید.

در حوزه کسب‌وکار اینترنتی فعال هستم و تخصصم تولید محتوا هست! سعی می‌کنم محتوای ارزشمند و کاربردی در اختیار شما کاربران عزیز قرار بدم :)

از سیستم عامل اندروید تا سرویس ایمیل و ده‌ها سرویس دیگر مثل مرورگر کروم، گوگل آنالیتیکس و... همه متعلق به شرکت گوگل هستند. گوگل به اقیانوسی از اطلاعات مردم و رفتار کاربران دسترسی دارد.

پس در زمان طراحی سایت این نکته را حتماً لحاظ کنید و سایتی طراحی کنید که ریسپانسیو باشد.

اولاً با این کار به گوگل نشان می‌دهید که محتوای صفحۀ شما مرتبط با آن صفحۀ خوبی است که لینک کرده‌اید و شاید حتی این پیغام را به گوگل برسانید که مطلبی کامل‌تر از نوشتۀ رقیب تولید کرده‌اید.

هرکدام از الگوریتم‌های گوگل چه تاثیری روی سئوی سایت دارند؟

رتبۀ الکسا از آن جهت اهمیت دارد که بسیاری از مردم برای تصمیم‌گیری در مورد خوب یا بد بودن یک وب‌سایت به رتبۀ الکسا نگاه می‌کنند!

از دقتتون هم ممنونم، لینک داخلی دوبار نوشته شده بود که درستش کردم، فقط مورد اول (لینک هایی که به سایتتون داده شده) همون بک لینک خارجی هست :]

Report this wiki page