دوره آموزش سئو و به همراه دوره سئو - یک مرور کلی

Wiki Article

بد نیست که بدانید متخصصان، تکنیک‌های سئو را در سه گروه مختلف دسته‌بندی کرده‌اند. این گروه‌ها عبارتند از: سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری.

برای سایت‌های تازه تاسیس، سعی کنید از همون اول اسپم نکنید، محتوای با کیفیت و مداوم تولید کنید، بک‌لینک‌های باکیفیت بگیرید و تجربه کاربرا رو هم جدی بگیرید.

به طور کلی عملیات سئو در سه قسمت انجام می‌شود. وقتی قرار است رتبه سایت خود را در موتور های جستجو ارتقا دهید، کافیست ابتدا داخل سایت را بهینه سازی کنید و سپس به سراغ سئوی خارج از سایت بروید که این عملیات در سه قسمت وابسته به هم دسته‌بندی می‌شوند:

شما هم با توجه به موضوع و بخش‌بندی‌های متن‌تان باید ساختاری متناسب را ایجاد کنید و عنوان‌های هر بخش را با تگ‌های جدا کنید.

عنوان سئو چیست؟ عنوان سئو همان عبارتی است که در صفحۀ نتایج گوگل نمایش داده می‌شود.

من میخوام دو تا سایت متفاوت روی یک هاست راه اندازی کنم می خواسم بدونم نتیجه Search engine marketing تو گوگل چجوریه؟

در دوره جامع سئو , شما فقط نیاز دارید که یک وب سایت داشته باشید! قدم های بعدی را در این دوره خواهید آموخت.

برای آموزش سئو به زبان ساده تا حد پیشرفته لازم است ابتدا با خود واژه سئو و اینکه در چه مواردی کاربرد دارد آشنا شوید. بسیار اتفاق افتاده که شما عبارت یا کلمه‌ای را در گوگل سرچ می‌کنید و پس از آن تعدادی سایت مختلف برای شما نمایش داده می‌شود. در صفحات بعدی گوگل نیز سایت‌های دیگری نشان داده می‌شوند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چه چیز باعث می‌شود برخی از سایت‌ها بالاتر از بقیه قرار بگیرند و به عبارتی بازدید بیشتری داشته باشند.

از این طریق می‌توانید به جای یک محل یا یک شهر، محصول خودتان را در سطح استان، کشور یا حتی دنیا معرفی کنید پس هرگز قدرت اینترنت را دست کم نگیرید و از همین حالا به آموزش سئو بیاندیشید.

آموزش سئو به سبک وبسیما. آموزش رایگان تکنیک های حرفه ای سئو در مقالات، کتاب های الکترونیکی و فیلم های آموزشی تخصصی.

سئوی کلاه سیاه تکنیکی است که در مقابل سئو کلاه سفید قرار دارد. در این مدل، به قوانین وضع شده توسط موتورهای جستجو هیچ توجهی نمی‌شود و سئوکار یا وبمستر سعی می‌کند با فریب موتورهای جستجو و دور زدن قواعد تعیین شده در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه‌ی دلخواه برسد.

حالا در این مقاله درباره تکنیک‌های مختلف سئو (یعنی کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری) حرف می‌زنیم، با سئو داخلی و خارجی و نکات مهم هر کدام آشنا می‌شویم.

نکات ورود به بازار کار و شروع فعالیت به عنوان کارمند یا به صورت فریلنس

سئو از نظر موتور جستجو تفاوت بسیاری با نظر کارشناسان و صاحبین سایت دارد. اگر بخواهیم خیلی رک با این مسئله برخورد کنیم، گوگل به هیچ عنوان برایش تفاوتی ندارد که چه سایتی رتبه اول یا آخر را بدست می‌آورد. هدف گوگل تنها رضایت کاربران خودش است. همین موضوع باعث شده که در طی این سال‌ها گوگل یک موتور جستجوی بی‌رقیب باقی بماند. یاهو، بینگ و بسیاری از موتورهای جستجو با اختلاف زیادی از گوگل عقب‌تر هستند.
بد نیست که بدانید متخصصان، تکنیک‌های سئو را در سه گروه مختلف دسته‌بندی کرده‌اند. این گروه‌ها عبارتند از: سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری.

با توجه به اهمیت مطرح شدن کسب و کارهای مختلف در فضای مجازی برای موفقیت آن‌ها لازم است اطلاعاتی درباره سئو داشته باشید. سئو را می‌توانیم به معنای جذب مشتری از طریق گوگل بیان کنیم.

شاید بتوان سئوی کلاه خاکستری را به روشی بین سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه سیاه به شمار آورد. استفاده از روش سئوی کلاه خاکستری معمولا به تکنیک‌هایی منتهی می‌شود که اجرای آن، در چهارچوب قوانین موتورهای جستجو نیست. معمولا کسانی که از این روش استفاده می‌کنند سعی در فریب کاربران خود را دارند. برای مثال فرد با قراردادن محتوای دانلود رایگان یک نرم‌افزار از موتورهای جستجو ورودی می‌گیرد و اگر شما به آن سایت وارد شوید، هیچ لینک دانلودی را مشاهده نخواهید کرد!

اکنون که با اهمیت سئو آشنا شدید، حتماً می‌خواهید از آن استفاده کنید! برای استفاده از استراتژی سئو، اول باید ببینید که سئو چگونه کار می‌کند؟ در واقع باید عملکرد سئو را بشناسید و سپس برای آن اقدام کنید. سئوی سایت به این معنی است که رتبه صفحات سایت خود را بر اساس کلمات کلیدی هر صفحه به رتبه‌های اول برسانید.

سئو کردن یک کلمه یعنی ما سایت خود را به صورتی بهینه کنیم که با سرچ یک کلمه خاص سایت در صفحه اول و بالای گوگل قرار بگیرد و به این ترتیب کاربر بر برای پاسخ به سرچ خود وارد سایت ما بشود. یعنی گوگل با سرچ آن کلمه خاص محتوای سایت ما را نشان می‌دهد.

حضور و فعایت در شبکه‌های اجتماعی دو مزیت بزرگ برای شما دارد.

پنالتی سایت برای زمانی است که انجام عملیات سئو با خطا مواجه می‌شود. در این زمان گوگل برای شما جریمه در نظر می‌گیرد. البته باید بدانیم که گوگل صفحه و سایت شما را به صورت کامل جریمه نمی‌کند و تنها آن صفحه خاص یا کلمه کلیدی را که دچار مشکل یا خطا شده است جریمه می‌کند.

عکس می‌دونید چرا اهمیت داره؟ مهمترین دلیلش رفتار کاربران هست. یعنی اینکه کاربران اینترنت به پست‌هایی که حاوی عکس‌های مرتبط و زیبا هستند علاقۀ بیشتری نشون می‌دن. در پی این اموزش سئو علاقه صفحه سایت شما دیرتر بسته می‌شه و کاربر مدت زمان بیشتری رو صرف خواندن سایتتون می‌کنه که خب این نشان‌دهندۀ رضایت کاربران از سایت شماست. در نهایت گوگل به رفتارهای کاربران توجه می‌کنه و اگر ببینه که ازتون راضی هستن و مدت بیشتری رو تو سایتتون بودن، جایگاه شما رو بهتر می‌کنه.

علاوه‌براین رنک الکسا روی قیمتی که کاربران برای گذاشتن تبلیغ در سایت شما می‌پردازند تاثیرگذار است. یک سوال؛ الکسا چگونه سایت‌ها رتبه‌بندی می‌کند؟

علاوه بر این استراتژی درست برای تولید و ارائه محتوا در کنار طراحی مناسب سایت می‌تواند شانس ما را برای کسب جایگاه بهتر افزایش دهد.

میدان رقابت سئو هیچ‌وقت خالی نخواهد شد! یکی از مهم‌ترین معایب سئو این است که رقبای شما همیشه در تلاش هستند تا رتبه عالی شما را به سایت خود اختصاص دهند.

بهشون زیرنویس اضافه میکنم. توضیحات در موردشون مینویسم و حتی بعضی هاشون رو ترجمه میکنم.

منظور از لینک‌بیلدینگ یا لینک‌سازی خارجی، دریافت لینک از سایت‌های دیگر به سایت خودمان است. موتورهای جستجوگر از لینک ها برای تعقیب وب سایت ها استفاده می کنند؛ آنها لینک‌های موجود در بین تک‌تک صفحات وب سایت‌تان را دنبال می‌کنند و در تصویری بزرگتر، تمام لینک‌های موجود در بین وب‌سایت‌ها را زیر نظر دارند.

برای آموزش سئو سایت لازم است در ابتدا با انواع روش‌های سئو کردن سایت آشنا شویم. سپس به منظور آموزش سئو به زبان ساده به بررسی هر نوع و جزئیات آن می‌پردازیم.

Report this wiki page